Wat houdt een data-gedreven benadering in?

Op basis van data-analyses en interpretatie van gebruikerssporen op de online platformen van de klant, vormen wij een profiel van de beoogde doelgroep in de vorm van een fictief persoon. Deze gebruiken wij om onze video content beter contextualiseren en toe te spitsen op de persoon voor wie dit bedoeld is. Data-driven content creatie zorgt meetbaar voor betere resultaten.

Online video en zoekintentie

Het zoekverkeer van klanten wordt door ons onderschept. Data in de vorm van  zoektermen, URL’s en YouTube-inhoud laat ons zien waar de interesse ligt. De zoekintentie, waar wij onze content op toespitsen.

Meetbaar betere resultaten

Vroeger werden advertenties ontworpen op basis van demografische gegevens (leeftijd, geslacht etc.). Nu komt daar zoekintentie bij.

Data-driven video content

Meer leren over data-driven video content? Of meteen een offerte opvragen?

Voordat je een YouTube campagne uitrolt wil je zeker zijn dat de kansen die er liggen optimaal worden benut. Neem vrijblijvend contact met ons op en wij kijken met je mee.

ContactOfferte