#IEDEREENMAKER

Aantrekkelijke video's voor jouw bedrijf

Bedrijven zijn mensen en mensen zijn makers. Waaronder jij. Geef jezelf en je bedrijf een boost middels een videoproductie op YouTube. Een effectieve manier om je merk te binden aan bestaande en nieuwe klanten!

Hoe werkt het?

Checken

Vink aan welk onderdeel van het productieproces wij moeten overnemen. Dit kan alleen de video montage zijn, het thumbnail ontwerp, of toch het hele 'content pakket'.

Uploaden

Geef ons een korte uitleg over hoe je het voor je ziet en upload daarna alle relevante bestanden, zodat wij meteen voor je aan de slag kunnen. Hoe meer input van jou, hoe beter het resultaat!

Betalen

Betaal eenvoudig met Ideal of Creditcard en ontvang binnen enkele werkdagen jouw videoproductie. Bij grotere videoproducties stellen wij eerst een offerte op. 

Wat zijn de verschillende onderdelen van een ‘content pakket’?

Voorbereiding

Video concept: in dit onderdeel wordt de kern van jouw verhaal ontrafeld. Wat wil je vertellen? Wie wil je hiermee bereiken en wat wil je dat deze potentiële klanten doen na het zien van de video? Als opdrachtgever is sterke betrokkenheid in deze fase dus cruciaal. Dit gebeurt in twee video calls.

Uitvoering

Filmen: dit onderdeel omsluit de productie (voorbereiding, planning, zoeken van de juiste locatie etc.), de opnames (licht, camera, ACTIE!) en natuurlijk de regie (het zorgen dat wát je filmt, ook hetgeen is dat je wílt filmen. Wel zo fijn).

Montage: in deze fase komt alles bij elkaar. We maken van alle losse beelden een visueel verhaal dat perfect aansluit bij jouw kernwaarden. Bij elke productie bieden wij twee feedbackrondes. Dit is na de ‘voormontage’ (en grove montage op basis van het script, gevolgd door een preview) en na de ‘eindmontage’ (voor de puntjes op de i).

  • Simpele montage:  video montage waarbij een ‘verhalende vorm’ minder van belang is. Denk aan straat interviews, vlogs, impressie videos, praat videos en compilatie videos: Voorbeeldje.
  • Verhalende montage:  video montage waarin de kernwaardes van jouw bedrijf of instantie worden geïntegreerd in een aantrekkelijke videoproductie met een staart en een eind. Ofwel, het hanteren van een duidelijke – grammaticale – structuur: Voorbeeldje. Het is bewezen dat het effectief hanteren van een verhalende vorm, de betrokkenheid en algehele kijkduur van potentiële klanten vergroot. En hoe langer ze kijken, hoe meer tijd en ruimte je hebt om ze binnen te halen! Wat bedoel je precies met verhalende vorm?

Afronding

Thumbnail: De thumbnail is het plaatje dat potentiële klanten te zien krijgen voordat ze op de video klikken. Deze wil je zo uitnodigend mogelijk hebben, zodat er zoveel mogelijk op geklikt wordt. Daar zorgen wij voor!

Kanaal banner: een banner is een soort verlengstuk van het logo en is te zien op elk YouTube kanaal. Dit benadrukt mede de identiteit van je kanaal. Onmisbaar dus!

Logo: Een goed begin is het halve werk. Een logo is de profielfoto van jouw bedrijf of instantie en geeft daarmee meteen een eerste indruk. Laat deze voor je werken!

SEO: Als de productie klaar is voor de lancering wil je dat zoveel mogelijk mensen deze te zien krijgen. SEO (Search Engine Optimization) werkt mee aan het organisch hoog laten scoren van jouw productie in de zoekmachines.

Filmic Narrative Analysis: Wij voeren een wetenschappelijk onderbouwde analyse uit op jouw productie. Hiermee leggen wij bloot hoe de verhalende vorm is opgebouwd en bieden wij een duidelijk kader voor – de optimalisatie van – opeenvolgende producties in dezelfde stijl. Hoe werkt de grammatica van film zoals jullie dat beschrijven?